It’s all Digital 2016 – Ξεκίνησε την καριέρα σου σε Digital Marketing

cover-%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%af%ce%bf-%cf%84%cf%8d%cf%80%ce%bf%cf%85

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το CollegeLink.gr διοργανώνει στις 16 & 17 Δεκεμβρίου 2016 το “It’s All Digital 2” με σκοπό την διήμερη εκπαίδευση νέων που ενδιαφέρονται να βρουν άμεσα εργασία στον κλάδο του Digital Marketing. Οι εκπαιδεύσεις θα πραγματοποιηθούν στο Athens Center for Entrepreneurship and Innovation (ACEin) από καταξιωμένα ονόματα του χώρου από τις εταιρίες Google, Linkwise, Contact Pigeon, Sleed, Digital Minds, Venture Friends. Πληροφορίες για τους εκπαιδευτές θα βρείτε παρακάτω. Το κόστος συμμετοχής για τους εκπαιδευόμενους είναι 20€ και αυτό χάρη στην ευγενική χορηγία των εταιριών Contact Pigeon, PanAdvert , Digital Minds και Valuecom. Οι συγκεκριμένες εταιρίες έχουν ανοιχτές entry level job positions σχετικές με Digital Marketing και θα βρίσκονται στην εκδήλωση προκειμένου να γνωριστούν με τους νέους στα πλαίσια networking.

 

Αν θέλεις να συμμετέχεις στις εκπαιδεύσεις οι μόνες προϋποθέσεις που χρειάζονται είναι να ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό , να έχεις όρεξη για μάθηση , να σου αρέσει ο κλάδος του Digital Marketing καθώς και να έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr, την μεγαλύτερη πλατφόρμα σύνδεσης φοιτητών και πρόσφατα πτυχιούχων με εταιρίες στα πλαίσια entry level job και internship.

Όλοι τελικοί συμμετέχοντες θα επιλεχθούν μετά από ένα σύντομο screening όλων των υποψηφίων σχετικά με τα ανωτέρω προϋποθέσεις.
*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 35 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Συμπλήρωσε την αίτηση συμμετοχής και το profile σου στο CollegeLink.gr και διεκδίκησε τη θέση σου!

*Η κατάθεση των 20€ γίνεται αφότου επιλεχτείς να συμμετέχεις στις εκπαιδεύσεις.

Πρόγραμμα Its all Digital 2

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου

10.30-11.00: Προσέλευση – Καφές

11.00-12.30: Εισαγωγή στο Digital Marketing – CPC Advertising (Στέφανος Κατσίμπας, Venture Friends)

12.35-13.50: Πως να στήσεις την ιδανική e-mail marketing καμπάνια (Γιώργος Μοιρώτσος, ContactPigeon)

13.55-14.40: AdWords Fundamentals (Αριστοτέλης Βλάχος, Google)

14.45-15.15: Lunch Break

15.15-16.15: YouTube: The ultimate branding digital platform (Σπυριδούλα Δρακοπούλου, Google)

16.20-17.00: Content Creation (Βερόνικα Σόλιμαν , Digital Minds)

 

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου

10.30-11.00: Προσέλευση – Καφές

11.00-12.30: Affiliate Marketing 101 – An advertiser’s Crash Course (Γιώργος Σωτηρόπουλος , Linkwise)

12.40-14.10: Social Advertising (Αλέξανδρος Κόσσυβας, Sleed)

14.10-14.40: Lunch Break

14:40-16.10: Analytics Training (Αλέξανδρος Κόσσυβας , Sleed)

16.15-17.30: Networking

Εταιρίες/Υποστηριχτές It’s all Digital 2

contactpigeon-logologo-nosquare-800e-food_logo-01

 

digitalmindsgreen

ace_v1valuecom-logo2

 

Χορηγοί επικοινωνίας:

24media          logo-1    logo-2013-stage-c-1frapress_logo_rgb_transparency1-e144708180966015-10-28-regeneration_logologo_getbusythinkbiz    logo_mystudentpass

Εκπαιδευτές It’s all Digital vol.2

Αριστοτέλης Βλάχος, Analytical Lead @ Google

Ο Αριστοτέλης εργάζεται στη Google ως Analytical Lead για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Σκοπός του είναι η προώθηση των διαφημιζομένων στο Διαδίκτυο με χρήση εκείνων των προϊόντων της Google που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους. Βασική αρμοδιότητά του είναι η έρευνα και η ανάλυση της ψηφιακής αγοράς. Συνεργάζεται με πλήθος πολυεθνικών εταιρειών στους κλάδους των Τηλεπικοινωνιών, της Τεχνολογίας και των Συσκευασμένων Καταναλωτικών Προϊόντων.

Σπυριδούλα Δρακοπούλου, Head of Performance Agencies & Banking, Greece, Cyprus & Malta @Google

Η Σπυριδούλα είναι υπεύθυνη για τα Performance Agencies στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα. Έχει δουλέψει στενά με τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες και brands παρέχοντας συμβουλές για καλύτερη χρήσης των πλατφορμών της Google. Στόχος της είναι η εκπαίδευση της αγοράς γύρω από τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλά και στην κατανάλωση media μέσω από τοπικά στοιχεία αλλά και διεθνείς βέλτιστες πρακτικές.

Στέφανος ΚατσίμπαςAssociate @ Venture Friends

Ο Στέφανος έχει πάθος με την τεχνολογία, τη Φυσική και το digital marketing. Έχει ασχοληθεί με παραπάνω από 20 startup επιχειρήσεις σε συμβουλευτικό επίπεδο, ενώ έχει διατελέσει marketing manager στο e-table.gr.

Βερόνικα Σόλιμαν, Community Manager @ Digital Minds

Η Βερόνικα Σόλιμαν είναι Community Manager στην Digital Minds, για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Λίγο μετά αφότου αποφοίτησε, η Βερόνικα έκανε τα πρώτα επαγγελματικά της βήματα στην Digital Minds ως Account Executive. Έχει συνεργαστεί στενά με τοπ YouTube creators και κανάλια και στις δύο αγορές. Στόχος της είναι να αναπτύξει τις δυνατότητες και να αναδείξει τη “φωνή και την “παρουσία” νέων, ανερχόμενων creator. Σπούδασε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Greenwich και τώρα κάνει το ΜΒΑ της στο ALBA Graduate Business School.

Γιώργος Σωτηρόπουλος, Co-founder & Client Services Director @ Linkwise

Ο Γιώργος Σωτηρόπουλος είναι συνιδρυτής και Client Services Director της Linkwise. Είναι υπεύθυνος για τις επαφές με όλους τους πελάτες που συνεργάζονται με την Linkwise ως διαφημιζόμενοι στο Affiliate Network. Έχει εργαστεί στα Client Departments των 2 μεγαλύτερων διαφημιστικών στην Ελλάδα, της UpSet! και της Spot JWT. Από τα “χέρια” του έχουν περάσει accounts όπως η Vodafone, η Eurobank, το “Πάμε Στοίχημα” και ο Alpha TV. Σπούδασε στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του στην Αγγλία με ένα μεταπτυχιακό στη Διαφήμιση και στο Marketing στο Leeds University Business School.

Κόσσυβας Αλέξανδρος, Senior Digital Marketing Consultant @ Sleed

Ο Αλέξανδρος Κόσσυβας (MSc in Marketing) είναι Senior Digital Marketing Consultant στην Sleed -premier partner της Google στην Ελλάδα- και συμμετέχει τα τελευταία δύο χρόνια ως Google Trainer στην πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online. Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του Digital Marketing και του e-Commerce, ο Αλέξανδρος διακρίνεται για τις γνώσεις του σε τομείς όπως το SEM, το SEO, το Social Media Marketing, το Email Marketing και τα Data Analytics. Στο παρελθόν έχει θητεύσει ως Campaign και Account Manager σε εταιρείες όπως η Plaisio Computers και ο O.T.E.

Γιώργος Μοιρώτσος CEO @ ContactPigeon

Ο Γιώργος Μοιρώτσος είναι ο CEO και co-founder  του ContactPigeon, της βραβευμένης marketing automation  πλατφόρμας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ηγείται του  development και του product innovation  και σε λίγο περισσότερο από 2 χρόνια από την ίδρυση του ContactPigeon, έχει επιτυχώς εξελίξει την εταιρία ώστε να παράγει ανάπτυξη για εκατοντάδες brands, όπως   Folli Follie group, Plasio και πολλά άλλα παγκοσμίως. Πριν από το ContactPigeon, ο Γιώργος εργαζόταν στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων λογισμικού σε τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου, knowledge management, και της ιατρικής επιστήμης.